ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΑΣ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΠΑΦΗ ΠΛΗΡΩΜΗ
1.Η αποθήκευση μιας κάρτας είναι δυνατή αφού επιλέξετε τα προϊόντα που σας αρέσουν και κάνετε κλικ στο κουμπί "Αγορά", όπου θα μεταφερθείτε στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
2. Επιλέξτε "Πληρωμή με κάρτα" και, στη συνέχεια, επιλέξτε "Αποθήκευση της κάρτας στο προφίλ σας Ozon.gr για γρήγορες και ασφαλείς αγορές".
3. Όταν ολοκληρώσετε την πληρωμή της παραγγελία σας, βρείτε την κάρτα σας στο προφίλ σας στο Ozon.gr , στο μενού "Οι κάρτες μου".
4. Μπορείτε να προσθέσετε απεριόριστο αριθμό καρτών, οποιουδήποτε τύπου - χρεωστικές, πιστωτικές ή εικονικές. Για να προσθέσετε μια νέα κάρτα, πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα 1 και 2 επιλέγοντας την επιλογή "Νέα κάρτα".
5. Μόλις ολοκληρώσετε την αγορά, η κάρτα θα εμφανιστεί αυτόματα στον λογαριασμό σας. Χρησιμοποιήστε το slider για να βρείτε τις κάρτες που έχετε προσθέσει.
Για την πρόσθετη ασφάλειά σας κατά την αγορά εικονικών προϊόντων (π.χ. κουπόνια, ηλεκτρονικά βιβλία, ψηφιακά προϊόντα κλπ.), το σύστημα θα απαιτήσει επαλήθευση δεδομένων, με την εκ νέου εισαγωγή τους, πριν την ολοκλήρωση της αγοράς. Αυτό ισχύει ακόμη και σε μια αποθηκευμένη κάρτα στο μενού "Οι κάρτες μου".
6. Εκτός από την προσθήκη, μπορείτε επίσης να διαγράψετε κάρτες από το προφίλ σας. Πατήστε το εικονίδιο "κάδος", επιβεβαιώστε την επιλογή σας και η κάρτα σας θα διαγραφεί.
Δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στο ερώτημά σας? Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με διάφορους τρόπους!
Στείλτε μας ένα e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση: [email protected] ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Chat
Ξεκινήστε μια συνομιλία με το online support. Το σύστημα συνομιλίας μας είναι ο ταχύτερος και ευκολότερος τρόπος για να λάβετε βοήθεια με τις ερωτήσεις που έχετε.
Phone
Καλέστε μας στο αναφερόμενο τηλέφωνο: +30(211)1984006
Καθημερινές: 09:00 - 18:00.
Κλειστά : Σάββατο και Κυριακή