Πώς να μάθετε εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο
Τα διαθέσιμα προϊόντα επισημαίνονται με την κατάσταση "Στην αποθήκη" ή "Στην αποθήκη - περιορισμένη διαθεσιμότητα".
Σε περίπτωση που ένα προϊόν είναι διαθέσιμο αλλά δεν βρίσκεται στην κύρια αποθήκη μας, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να διαρκέσει περισσότερο. Αυτό σημειώνεται στην κατάσταση του προϊόντος και ένα επιπλέον μήνυμα θα ληφθεί στο καλάθι κατά την παραγγελία. Ο ακριβής χρόνος παράδοσης αυτών των προϊόντων θα αναγράφεται με την επιβεβαίωση στο email σας.
Όταν ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, η κατάστασή του είναι "Έχει εξαντληθεί" και η επιλογή "Αγοράστε" είναι γκρι και ανενεργής.
Δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στο ερώτημά σας? Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με διάφορους τρόπους!
Στείλτε μας ένα e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση: [email protected] ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Chat
Ξεκινήστε μια συνομιλία με το online support. Το σύστημα συνομιλίας μας είναι ο ταχύτερος και ευκολότερος τρόπος για να λάβετε βοήθεια με τις ερωτήσεις που έχετε.
Phone
Καλέστε μας στο αναφερόμενο τηλέφωνο: +30(211)1984006
Καθημερινές: 09:00 - 18:00.
Κλειστά : Σάββατο και Κυριακή